BÖRJAR BLOGGA IGEN

Hej där! Om det är någon där? Förmodligen inte.. Var ett tag sedan den här bloggen var igång (cirka ett år), så förstår om det inte är full aktivitet här. Men jag hade faktiskt tänkt att börja blogga. Får se hur det går..  Kan börja introducera mig.
 
Jag gick ut nian förra året och sökte då till Öckerö Seglande Gymnasieskola, en skola där man åker ut på världsseglingar runt 2 månader per år. AS COOOLTT tänkte iaf jag när jag hörde om den. Och jag kom in! Men inte nog med att vi åker iväg från familj och vänner i två månader så bor vi också ute på ön Öckerö på vardagar där skolan ligger, utan föräldrar. Vi hyr undervåning, lägenhet, stuga eller liknande av öborna och bor där själva eller med kompisar. Men vem är jag och varför ska ni läsa just min blogg bland alla andra 462774231568574 bloggar? Vet inte för att jag är bäst och för att andra bloggar kommer lägga upp bilder på tekoppar och läxböker i vinter medan jag kan erbjuda en massa turkost hav och tampar och segel. 
 
 
Hejdå så länge!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV NÅGOT FINT


Spara?