Hejdå

Hejdå bloggen!
Imorgon vid fem tiden går bussen vid Centralstationen som tar oss till flyget som tar oss till Marocko.
 Nu ska jag packa ner allting och göra matsäck och fixa allt för imorgon kommer jag behöva gå upp vid 3-4.  Kommer inte kunna sova ikväll med vetskapen om att att jag imorgon åker iväg på en 2,5 månader lång segling så får förmodligen inte sovit särskilt mycket inatt. Kommer sakna alla här hemma, familj och vänner men det känns okej när jag tänker på att jag nu ska iväg på en resa som förmodligen kommer slå allt jag varigt med om hittils.
 
Jag kanske kommer blogga i hamnarna, men är inte säker. Att blogga kommer inte jätte högt på prioriteringslistan men om jag får tid så kanske det dyker upp något inlägg! :)
 
Italien TB

Hejdå Sverige nu åker jag till sommaren!!!:))))
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV NÅGOT FINT


Spara?