De livsviktiga julklapparna

Hej bloggen. Jag har kommit på att jag inte önskar mig något i julklapp, på riktigt haha. För det känns som jul är typ till för att man ska klara sig igenom den långa kalla vintern och det blir inga problem då jag, som ni kanske vet, sticker på tisdag. Sedan så blir jag nästan illamående när jag ser på nyheterna hur mycket varje familj planerar att spendera på mat och julklappar i år. Miljön då? Om ni känner som jag har jag men ändå vill ge/önska er nått har jag lösningen..

Ni kan antingen ge eller önska er ett gåvobevis som visar att ni har skänkt en gåva till Unicef. Det kan vara små men betydelsefulla saker som myggnät eller vattenreningstabletter eller nått stort som ett skolpaket med allt som behövs för undervisning eller till och med ett tält. Gå in på www.unicef.se och gör att ett barn från en annan del av världen får en god jul







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV NÅGOT FINT


Spara?