Matte Nationella

 
Halli hallå! Idag är det Onsdag - den långa dagen, men nu är den över. :)
Idag har jag haft nationella i matte och det kändes bra! Både B och C delen, tills jag pratade med min mattesnille- kompis och hon berättade för mig att jag typ räknat ut det i fel ordning så att svaret inte stämmer. Det var ju segt, men jag hoppas min lärare ser att jag typ "tänkt" rätt, haha.
Efter skolan har jag tränat och fixat det sista till mitt svenska föredrag om dialekter till imorgon. Så nu får vi hoppas att det går bra.. 
 
/Lovisa
 


MATILDA

Håller tummarna att det gick bra!

Svar: Tack så mycket! <3
loviisaamanda.blogg.se



URL: http://matildays.forme.se


Julia

Håller med kommenteraren ovan! Hoppas att det gick bra. Oftast kan man knipa en del poäng på uträkningarna även om svaret inte är helt korrekt!

Svar: Tack så mycket! Jaa jag hört att det kan vara så, vi får hoppas på det bästa. :) ha en bra fredag!
loviisaamanda.blogg.se



URL: http://juliaoflund.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV NÅGOT FINT


Spara?