Last Week

Sista veckan i grundskolan, och två dagar kvar till skolavslutning. Heelt gaalet.
Kommer nog inte fatta att jag inte kommer komma tillbaka till skolan igen efter lovet förrän den dagen kommer.
Denna veckan har/kommer se ut såhär:
 
Måndag: Vi spelade innebandycup, rätt så många i från varje nia (bland dem jag). Vi mötte typ 5 andra skolor i vår kommun och vi kom tvåa. :) Det var faktiskt väldigt roligt, även om jag säkert måste sätt ut som en vilsen höna eller nått sånt.
 
Tisdag: Idag så började dagen genrep för kabare och sedan hade vi en uppvisning 9 och 11. Och måste säga att jag tycker att den blev väldigt bra. Sedan betygsnack i några ämnen och sedan klart för dagen. 
Efter skolan tog jag en joggingtur och sedan åkte jag och Lovisa ner till havet och det var heelt underbart. Var där i minst 2 timmar. Enda dåliga var att det är galet mycket blå maneter, de är överallt, och jag tycker det är helt hemskt att simma in i dem.
 
Onsdag: På morgonen ska vi lämna in datorer och rensa ut skåp och sedan får vi gå hem tills halv 6 då balen börjar. 
 
Torsdag: Skooolaaavsluutniiing. <3
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV NÅGOT FINT


Spara?