Monday

Startade veckan med att komma 45 minuter försent.
Vilket följdes upp av No labb nationella som jag trodde vi hade imorgon.
Men jag tror det gick rätt så bra, fick till och med använda min egen instruktion med endast några justeringar vilket jag verkligen inte trodde eftersom det kändes som den gick åt (vad brukar man säga?) pipsvängen.
 
Och genomförandet av labben kändes också som det gick bra, bortsätt från att jag välte en glasbägare i golvet.
Bra Lovisa bra. Tror det är tredje gången jag förstör nått i en labbsal, en annan gång drämde jag en glasbägare i bordet när jag körde The Cupsong och ännu en annan gång bröt jag en termometer när jag stod och försökte böja den medan jag pratade med min no lärare. Sammanfattningsvis kan man väll säga att jag och labbar inte klickar med varandra.
 
/Lovisa
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV NÅGOT FINT


Spara?