Jag & Smycken = sämsta combon

Vad är det med mig och smycken egentligen. Jag tappar bort och gör sönder smycken heela tiden. Så det spelar ingen roll hur många jag köper för jag kommer fortfarande ha lika många i slutändan ändå. Som t.ex idag så hade jag på mig tre stycken halsband, som jag köpt från Urban Outfiters och var väldigt förtjust i. Så ska jag bara knäppa upp ett av dem för att knäppa om den så den blir lite större. Så vips så har jag start för hårt och snöret har lossnat från kedjan. Så jag får gå till skolan med 2/3 halsband. Och nu när jag kommer hem och går förbi en spegel så ser jag att nu hänger endast 1/3 halsband runt min hals. Då måste det andra ha trillat av från min hals någon gång under dagen. Trillat av?.. Hur går det till? Ingen vet

Denna bild togs idag under skoldagen innan det översta halsbandet försvann 

Jag gick hem tidigare idag för mon hals är svullen och gör ont så nu ska jag sätta på te och kolla på gårdagens PH avsnitt ;)









NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV NÅGOT FINT


Spara?