Mega super duper ultra trött

En snap från idag

Idag slutade jag tidigt och direkt när jag kom hem gick jag över till min mammas lägenhet för att leta upp min kamera laddare, men den är spårlöst försvunnen. Men jag passade på att bära över en massa grejer som jag saknar här, eftersom det nog kommer dröja ett tag innan vi får sålt lägenheten. 

Jag har nog inte berättat det men mina föräldrar flyttade isär för ett år sedan och har bott i var sin lägenhet, som visserligen ligger i samma område med endast några meters mellanrum. Men iaf så ska de nu flytta ihop igen och då försöker de sälja en av lägenheterna. Men det går tyvärr väldigt trögt. :(

Sedan har jag legat i sängen tills nu och sätt på TVD. Är helt sjukt trött idag. Men nu är föredraget avklarat och det gick bra! Så nu återstår bara NP i matte innan det är helg. 





Denise

Måste vara riktigt roligt och skönt att de ska flytta ihop igen! :)

Svar: Ja, det är det verkligen :)
loviisaamanda.blogg.se



URL: http://flingans.nu


MADDISENJ.SE

Tack så mycket, älskar att mixa ihop olika outfits och fota :) Hoppas du har en riktigt fin fredag <3

Svar: Du får verkligen till det! detsamma! <3
loviisaamanda.blogg.se



URL: http://maddisenj.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV NÅGOT FINT


Spara?